Име и титла | Маг.-ик. Евгений Петров |
Специалност | Mаркетинг и мениджмънт |
Стая | |
Приемно време | |
Телефон | |
Имейл адрес | Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. |
Дисциплини |
---|
Маркетинг |
Маркетинг на индустриалните стоки |
Производствен мениджмънт |
Биография
Евгений Петров е завършил „Международни икономически отношения“ в Университета за национално и световно стопанство, София през 1985 г.. Работил е в продължение на 6 години като научен сътрудник последователно в Научния център на Държавния комитет за наука и технически прогрес (впоследствие Държавен комитет за изследвания и технологии), в Института по икономика и управление на Министерство на икономиката и планирането и в Института по финанси на Министерство на финансите. Една година е работил като главен специалист в научния институт на “Информационно обслужване“ АД. От октомври 1992 г. в продължение на три години е ръководител на отдел „Сътрудничество с Германия, Австрия и Швейцария“ на Българска стопанска камара. След това е ръководител на представителството на фирма „Рааб Кархер“ АД в България и управител на “Рааб Кархер България“ ЕООД. От ноември 1999 г. за една година изпълнява длъжността на икономически директор на „"ЕТС Юропиън Текстайл Кънсълтинг Ботевтекс и сие“ КД. От април 2001 г. до края на 2008 г. е управител на „Канда България“ ЕООД. От април 2009 г. до края на 2011 г. е ръководител на проекти в „Център по маркетинг и мениджмънт“ към ФаГИОПМ. От януари 2012 г. е координатор на ДААД-проекта на ФаГИОПМ. След петмесечна специализация в Технически университет Брауншвайг, от октомври 1992 г. е хоноруван преподавател във ФаГИОПМ. Води лекции и упражнения по дисциплините „Маркетинг“ и „Маркетинг на индустриалните стоки“ за специалностите „Индустриален мениджмънт“ и „Стопанско управление“, както и по дисциплината „Производствен мениджмънт“ в специалност „Общо машиностроене“. Преподавал е също така по дисциплината „Маркетинг“ в специалност „Компютърни системи и технологии“. В преподавателската си работа успешно съчетава теоретични знания с практически опит. Ръководител на значителен брой дипломни работи по маркетинг. Докторант в Стопанския факултет на ТУ – София. Многократно е бил на специализация в Технически университет Брауншвайг, ФОМ -Висше училище по икономика и мениджмънт, Есен, Университет Лайбниц, Хановер.
Публикации и научна дейност
Автор на публикации в областта на маркетинга и мениджмънта.
Научни изследвания и интереси
В областта на маркетинга и мениджмънта, в частност маркетинг на индустриалните стоки и мениджмънт на индустриалните предприятия.
Обществена дейност
Член е на Асоциацията на преподавателите по икономика и управление в индустрията и на Българската асоциация по маркетинг.