Име и титла | Гл.ас. д-р инж. Милена Крумова |
Специалност | |
Стая | |
Приемно време | |
Телефон | |
Имейл адрес | Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. |
Дисциплини |
---|
Управление на процеси |
Биография
През 2000 защитава магистърска степен по Икономика и управление на търговията в УНСС, а през 2010 по Е-управление в ТУ-София. През 2011 придобива степен доктор в научно направление Икономика като защитава дисертация на тема „Бенчмаркинг на финансовия мениджмънт на индустриалното предприятие“, ХТМУ, Факултет по химично и системно инженерство. През 2014 придобива степен доктор в научно направление Електротехника, Електроника и Автоматика като защитава дисертация на тема „Изследване на концептуални модели и инфраструктура за инженерно обучение базирано на компетенции“, ТУ-София, Факултет по Електронна Техника и Технологии. От 2005 работи в ТУ-София, Стопански Факултет като главен асистент и преподава по Икономика, Управление на разходите, Проект по Стопанско управление, а от 2014 и във Факултета за германско инженерно обучение и промишлен мениджмънт, където преподава по Управление на процеси.
Специализирала е в Университета Делфт, Холандия (2010), Център на знанието, Тюбинген, Германия (2011), Център за медии при Факултета за образование на Университета Осло, Норвегия (2012), Център за технологии в правителството при Унивеститета Олбани, Ню Йорк, САЩ (2013). През 2015 г. печели конкурс на Групата на осемте Австралия (Go8 European Fellowship) за участие в проект визита в Университета Куинсланд, Факултет за социални науки, Бризбейн. Ръководител е за България на най-големия хакатон в света NASA International Space Apps Challenge, който се базира на отворени данни и технологични решения с отворен код.
Научни изследвания и интереси
Има участие в над десет научно-изследователски проекти и над 60 научни публикации в авторство и съавторство. Изследванията й са в областта на бенчмаркинга, финансовия мениджмънт, управление на знанието, компетентностно базираното обучение, както и уеб 2.0 приложения, иновативни технологии и сценарии за обучение 2.0. През последните години научните й интереси са в областта на отворените данни, уеб базираните технологии и уеб 3.0.