Име и титла |
Ст.пр. Станка Мурджева |
Специалност |
Ключови компетенции и методи;Немски език като чужд;ТестДаФ |
Стая |
10209 |
Приемно време |
Сряда 8:30 – 11:30 |
Телефон |
02 965 3090 |
Имейл адрес |
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. |
Дисциплини |
Ключови компетенции и методи |
Модул Тренинг – Семинарни упражнения |
Писане на научен текст - семинар |
Биография
Станка Мурджева завършва немска филология в Софийския Университет „ Св. Климент Охридски“ и започва работа като учителка по немски език в немската гимназия в Хасково. От февруари 1987 година е преподавател по немски език в ТУ София, в периода 1990 – 2010 преподава немски език на студентите от Факултета за Германско инженерно обучение и промишлен мениджмънт(ФаГИОПМ) в двете фази от обучението им по чужд език. От 1995 до 2005 е ръководител катедра „Западни и славянски филологии“ към Департамента за чуждоезиково обучение и приложна лингвистика и отговаря за обучението по немски език в немския факултет. От февруари 2001 год. е освен това директор на изпитния център ТестДаФ в ТУ София, първия и най-големия изпитен център в България, по настоящем отговаря и за провеждането на изпита ТестАС. Участва в многобройни научно-изследователски проекти в ТУ София и в много други немски университети. От януари 2010 до декември 2011 е регионален мениджър за проекта „IDIAL for Professionals (IDIAL4P) Fremdsprachen für den Beruf: interkulturell – regionalisiert – qualifizierend – professionell“, финансиран от Европейския съюз. От 2011 отговаря за дисциплините от модула „ Ключови комптенции и методи (Ключови компетенции и методи 1 - лекционен курс, Ключови компетенции и методи 2 – лекционен курс, тренировъчен модул и научен семинар)“
Научни изследвания и интереси
Немски език като чужд |
Немски език като специализиран |
Теория на тестирането |
Методика и дидактика |
Ключови компетенции |
четене и писане в следването |